robertentanja.reismee.nl

dag 6, Wenen (1)

Kreeg vannacht (05.34u) een smsje van zoonlief met de verkiezingsuitslag, wordt een lastige formatie, toch?Vroeg opgestaan, ontbeten om 08.30u en daarna op de fiets.Jan en Arjen trekken eigen plan, vanavond ontmoeten we elkaar weer aan de dis.

Om klokke 10 stonden we bij Schönbrunn; we waren niet de enigen. Met bussen tegelijk werden mensen (groot en klein) binnengelaten. We besloten al snel, mede geziende op dat moment al hoge temperatuur, het Palast niet binnen te gaan. We bleven in de tuinen. Een goede keuze!

´s Middags lopend Museumkwartier en tentoonstelling´Existentialismus´ (oa Egon Schiele en Gustav Klimt) bezocht. Rond uurtje of 4 biertje op terras vlakbij hotel. Het is warm, volgens Österreichische Rundfunk 36gr; morgen nog een graadje extra. Mooi man, we zien er naar uit ...

Laughing

Gezamenlijk gegeten en (klein) rondje door de stad gemaakt. Prachtige gebouwen, fraai verlicht.

Het is toch echt kicken om met je eigen fiets dwars door een grote buitenlandse stad te rijden. Vorig jaar Parijs, nu Wenen, zaterdag as Bratislava, volgende week Boedapest en over twee weken Novi Sad en Belgrado. En vanaf 29 juni Ede en Bennekom ...(!).We houden jullie op de hoogte!

Caroline, Suus en Sandra

Hallo Bikers,
Wees maar blij met het mooie weer, hier is het naatje. Leuk reisverslag en we maken er uit op dat jullie wel goed zorgen voor eten en drank. Arjen en Jan genieten jullie maar lekker van de laatste paar dagen want thuis gaan jullie gewoon weer in het gareel. Robert en Tanja zet hem op, met z'n tweeën, het laatste "stukje".
Groeten en liefs de achterblijvers.

Yolanda

Klinkt goed allemaal, behalve de temperatuur. Leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. Ik heb nu nog meer respect voor Tanja. Gisteren hoorde ik welke Jan en Arjen er meefietsen met jullie. Het kwartje viel een beetje traag bij mij. Nou sterkte hoor Tanja met die kereld.Gisteren was er toch een gat bij de Yogales. Het is tcoh anders dan anders als je er niet bij bent. Geniet nog met volle bierteugen en maak je geen zorgen om mij. Ik kom die paar weken wel door hoor. Groetjes, Yo