robertentanja.reismee.nl

dag 21, Belgrado

Koekoek, zijn we weer!

Elke dag staat bol van verrassingen. Dat willen we graag delen met een ieder.

Als je zin (en tijd) hebt, kom dinsdag as langs. Onze oudste zoon Ronald viert 's avonds zijn verjaardag, maar je kunt ook 's middags een borrel komen drinken.

We zitten inmiddels in een hotel; hostel/appartement was ons 'teveel'. Vanmorgen hakte Tanja de knoop door! Ik heb vanmorgen nog op het politiebureau gezeten, maar daarover later. Zoals we al zeiden: elke dag heeft zijn verrassingen. Gaan nog even genieten en maandag naar huis.

See you! R&T

Dick

Ik heb nooit gezegd dat serven niet vriendelijk zijn, maar als jij vandaag alweer op het politiebureau bent geweest heb je of weer een verkeersbord verkeerd niet goed begrepen of er is hier spake van diefstal. Kan me n.l. niet voorstellen dat er bij jou sprake is geweest van openbare dronkenschap of pissing on the street.

Ita

Je maakt ons wel nieuwsgierig Robert!
Ik probeer dinsdag idd ff een bakkie te komen doen.