robertentanja.reismee.nl

Eindelijk zijn we weg

Het heeft even geduurd voor we internet vonden. Heb maar heel even tijd. Dus het wordt een klein berichtje. We moeten vandaag nog een aantal km fietsen.

Alles gaat tot dus ver naar wens. Fietsen gaat prima en het weer is fantastisch. Hopen woensdagavond in Wenen te zijn.

Het is goed, dat we vorige week niet hier waren. Het weer is pas sinds vrijdag goed. De Donau is op diverse plaatsen overstroomd geweest, dus was er niet te fietsen.

Voor we fietsend in Arnhem waren, had ik al gedoe met mijn versnelling. Meteen in Passau naar de fietsenmaker geweest. Ik had er natuurlijk flink de pest in, want als ik ergens een hekel aan heb, is het dat dingen niet werken zoals ze moeten werken. Maar nu werkt gelukkig alles weer redelijk.

Wanneer we in Wenen zijn, zullen we uitgebreider verslag doen.

Hoi Robert en Tanje

Neem de volgende keer gewoon een spinningbike.
Lekker degelijk en nooit kapot.

Ik hoop voor Robert dat je niet al te sjaggie was door je versnelling. Gelukkig hebben jullie lekker weer, dat scheelt de helft.

Veel plezier in Wenen, Ben benieuwd.

Groetjes,
Yolanda

Caroline, Suus en Sandra

Hoi Bikers,
Trots zijn we op jullie, in je vrije tijd zo'n zware tocht langs de Donau maken.
Robert wij hebben een idee van jouw woordkeuze toen je fiets niet helemaal in orde bleek te zijn.
Tanja voor jou een hele diepe buiging dat je dit met deze drie mannen doet, we kennen ze een beetje.
Jan kan je onze familie een beetje bij houden want als ze voor iets gaan zijn ze niet te stuiten.
Arjen fiets jij maar voorop zodat je ze een beetje uit de wind houdt.

Geniet van jullie tocht, liefs van de bennekomse vrouwen.

Thijs

Grüss Gott!
Niet meteen piepen als het niet goed gaat, hoor. Dat hoort er allemaal een beetje bij.
Mooie foto's gemaakt in Melk?
Als je dit leest hebben jullie vast je eerste Sachertorte al op. Geniet ervan en doe de groeten aan Franz Joseph, die kom je vast nog wel ergens tegen.

Groetjes Thijs