robertentanja.reismee.nl

We zijn er bijna klaar voor.

Vaccinatie's DPT en hep. A +B gehad. Fietsroute bekeken op Google Earth. Door ons huis liggen allerlei spullen, die mee moeten. Fietsen nagekeken. Paspoorten en vliegtickets op de mail gezet. Je weet maar nooit.

Het wordt nu toch wel een beetje spannend, want 1500 km is ver, maar we hebben er ontzettend veel zin in. De eerste 350 km fietsen Arjen (zwager) en Jan (vriend van A) mee. Vanaf Wenen fietsen we met z'n tweetjes verder.

Vrijdag 4 juni stappen we in Arnhem met onze fietsen in de Internationale nachttrein naar Munchen. Zaterdagochtend komen we in Munchen aan en stappen daar over op een regionale trein naar Passau. Vanaf daar begint onze fietstocht.

Robert heeft te weinig km gefietst. Door de meniscus-operatie en het slechte weer hebben we te weinig samen gefietst. Maar zoals iedereen weet fietst Robert op karakter en ik op conditie en souplesse.Het enige waar ik bang voor ben is onweer. En er wordt overal gewaarschuwd voor loslopende honden in Hongarije en Servie. Ook daar ben ik bang voor. Maar de arts van de GGD vond het overdreven om nu al te vaccineren voor hondsdolheid. Dus ik hoop maar dat die honden met een grote boog om mij heen lopen.

Op het eind wordt het vliegen met onze fietsen, vanuit Belgrado naar Koln, nog even spannend. Hoe komen onze fietsen uit het vliegtuig? Ook daar lees je verschillende verhalen over.

We hopen dat jullie het leuk vinden om ons te volgen.

A & S van Hees

Het klinkt allemaal reuze spannend, dus ja, we gaan jullie belevenissen zeker op de voet volgen. Bij deze alvast heel veel succes en plezier gewenst en dat jullie maar een fantastische vakantie mogen beleven. We houden jullie in de gaten.

Ronald

Ziet er goed uit mama, heeft die internetcursus van 10 jaar geleden je toch geen windeieren gelegd. Succes alvast, maar dat zal ik jullie persoonlijk nog wel even komen wensen dit weekend.

Babette

Nogmaals bedankt voor de bloemen!!
Ik wens jullie een prachtige tocht met veel onschuldige avonturen...

Ita

Hallo oudere jongeren,
Jullie zijn al een paar dagen onderweg en ben heel benieuwd hoe het gaat?
Hopelijk hebben jullie binnenkort de mogelijkheid om ons op de hoogte te brengen.
Hastalapasta, succes en de groeten!