robertentanja.reismee.nl

dag 9 (I), Bratislava

Het iszondagochtend en nog geen 8 u. We moeten nog ontbijten en gaan daarna verder naar Hongarije.

We zijn pas 8 dagen weg, maar ik heb het gevoel alsof we al weken weg zijn. We hebben al zoveel gezien en zoveel indrukken opgedaan,dat ons gewone leven wel erg saai lijkt.

Robert doet hetgoed op de fiets. Kan me nu zelfs bijhouden zonder opstartproblemen!

Thijs

Het is hier net 8 uur geweest en straks gaan we behangen bij Dianne. Het gewone leven gaat écht gewoon door. Gisteren is Sien bevallen met een keizersnee: 1 poes, 1 kater en eentje dood. Een hele dag onder de pannen.
Voor Hongarije: een restaurant is een Etterem en Rendorszög is de politie en dank je wel: Kösönöm. Daar moet je toch wel weer een heel eind mee komen. oh ja, Tészta link= band plakken.
Heel veel reisgenot, pas op dat er geen ooievaar op je kop schijt en sterkte met de warmte.
Groetjes Thijs

HaCha

Het is zondag en bewolkt, gaan van A'veen naar Almere-Haven barbeknoeien, ben in Hongarije eens 'n winkel binnengestapt en geroepen Jo napot=goeden-
dag, kwam geen hond. Proost=egeszsegere, nou veel
succes en sterkte met die hitte pfff grr HaCha

Dick

Nog maar een "paar" kilometer en dan komt Budapest is beeld. Tjonge Robert ik lees dat je Tanja nu al zonder opstartproblemen kan bijhouden. Zo ervaar je het herstellend vermogen van je lijf maar weer eens piem. Gewoon een paar dagen geen alcohol en je bent weer helemaal het mannetje :-)) Als ik morgenochtend op mijn fietsje stap en naar Permar fiets zal ik waarschijnlijk een moment aan Robert denken en me toch afvragen of je zak na zoveel kilometers fietsen geen verschrikkelijke aversie tegen fietsen aan het opbouwen is.

grz Dick